الاثنين، 8 يونيو 2009

جمال العين






جمال العين مش فى لونها
جمال العين فى جفونها

فى عيون تاخدك كدا تنسيك الاحزان
وفى عيون تمحى الجرح ولا كأنه ما كان
وانتى عيونك مين هاينصفها
دا انا مهما اوصفها
دى بتاخدنى من مكان لمكان


جمال العين مش فى لونها
جمال العين فى جفونها


يا جفون فيها بنام دى ارق وادفى دار
ولا يوم حنانها يقل مهما الزمن دار
بمسح دموعى وانينى فى عنيكى
والقينى حواليكى
وردة طارحة فى خريف غدار

جمال العين مش فى لونها
جمال العين فى جفونها


**
*

رازى

6 التعليقات:

غير معرف يقول...

جمال العين مش فى لونها
جمال العين فى جفونها

:)

دا وصف دقيق لعيوني كح كح

هههههههههه

لا عنجد وصفك هنا خطيررر فعلا جمال العيون مش بلونها كتير بيمدحوا عيوني مع انه لونها بني مش ملونة (وش مكثوف)

انا هحفظ الكلمتين دول عشان بينطبقوا عليي وخليلك بقى باقي القصيدة ^ـ*

هههههههههه

جمممميلة جدااااا

يسلملي احساسك الرائع

اروح بقى ابص عالبوست السابق ^ـ*

غير معرف يقول...

فى عيون تاخدك كدا تنسيك الاحزان
وفى عيون تمحى الجرح ولا كأنه ما كان
وانتى عيونك مين هاينصفها
دا انا مهما اوصفها
دى بتاخدنى من مكان لمكان


انا مسكت بالكلمتين بتوع الجفون وظلمت باقي البوست

بجد كلماتك تجنننننننننننننننن

ايه الجمال دا ياخواتي

:)

غير معرف يقول...

يا جفون فيها بنام دى ارق وادفى دار
ولا يوم حنانها يقل مهما الزمن دار
بمسح دموعى وانينى فى عنيكى
والقينى حواليكى
وردة طارحة فى خريف غدار

ياخرررررررابي بجد انت ملكش حل

كلماتك ختيييييييييييرة

:)

عمرو وجيه يقول...

جميلة

احساسيس رائعة

اصغتها ببساطة


أول مرة أجيلك متخفش

هنطلك كل شوية


لان مدونتك رائعة و تصميمها عجبني



تحياتي لك

Razi Soliman يقول...

عمرو وجيه


نورتنى وتنور فى اى وقت


انا يشرفنى انى اتعرف على احد استفاد من ارائه


تحياتى

سلوى يقول...

رازى
انا فاكرة إني جيت وعلقت هنا
هو تعليقي اللي اتحذف ؟