الجمعة، 26 يونيو 2009

عرفت الجنة



عرفت الجنة لاول مرة بيها

و الجنة بين احضنها اقل وصف فيها

دا بحور الارض كلام فيها ما تكفيها

و اى جراح بين اناملها بتشفيها

***
*
رازى

6 التعليقات:

سلوى يقول...

:) ربنا يسعدك رازي
ويوفقك في حياتك

غير معرف يقول...

الله الله

ربنا يزيدك من نعيمه

ويابختك بالجنة ^ـ*

تحياتي

Razi Soliman يقول...

سلوى

ربنا يخليكى
ويسعدك ويفرح قلبك

Razi Soliman يقول...

نوارة

وانتى كمان ربنا مايحرمكيش من الجنة

نورتى

الشعيني يقول...

حبيبى رازى

سامحنى على الغياب لكن أنا كنت مشغول

بطبع الديوان.

الجنه:

جنة الآخرة أحس بريحها وأنا بين يدى ربى


وأدخل جنة الدنيا وأنا بين يدى حبيبتى

....لا أشير إلى المقارنه.......

جميلة مشاعرك يا رازى

ألقاك على خير فى البلد..

تحياتى

Razi Soliman يقول...

الشعينى

وحشتنى يا راجل

ربنا يوفقك ونفسى اكون معاك وانت بتطبعه واشاركك فرحتك

انا كمان احتمال اسافر البلد على اول شهر سبعه كدا

يلا ربنا معاك ويحقق نجاح مالهوش مثيل


دمت بود